zaterdag 29 januari 2011

Vanuit een ander perspectief

Ik alleen met Spelmaker en Kind Aan Huis. Vandaag was het thema "Blijdorp re-re-re-revisited". En ja, ik heb mijn close-ups weer gemaakt, uiteraard, ik kon mijn dwangneuroze niet onderdrukken, maar daar draaide het vandaag niet om. Vandaag was ik er alleen met Spelmaker en Kind aan Huis. En ik moet zeggen: met twee gozers van negen jaar oud beleef je Blijdorp anders.

En wat deze dag echt anders maakte, waren die twee gozers zelf . Twee vrienden die het beste in elkaar naar boven halen. Zijn moeder en ik hebben dat eens naar elkaar uitgesproken: wij zijn allebei enorm blij met deze vriendschap tussen onze zonen. Je kinderen kunnen namelijk vriendjes hebben waar je niet zo blij mee bent. Vriendjes waarbij ze thuiskomen met een verrijkte woordenschat (als u begrijpt wat ik bedoel), of met nieuw geïmporteerd gedrag waar je ook niet zo blij mee bent. Maar Spelmaker en Kind Aan Huis zijn anders. Die halen het beste in elkaar naar boven en dat is heel bijzonder om mee te maken. En dan beleef je Blijdorp dus echt van de andere kant.Vanuit een ander perspectief.

Op de heenweg hoorde ik ze op de achterbank babbelen over honkbal en softbal. En laat Rapunzeltje nu jarenlang niet geheel onverdienstelijk zelf dat spelletje hebben gespeeld! Ik heb ze standtepede beloofd ze mee te nemen naar een wedstrijd Cuba-Nederland! (Tijdens de Haarlemse Honkbalweek of het World Port Tournament, volgens mij is Rotterdam dit jaar aan de beurt.) Nou, en dat vonden ze allebei best wel chill. En met deze heerlijke toonzetting begonnen we de dag. Een dagje met Rapunzel is blijkbaar best wel chill.

Als ze poseren zijn ze leuk...

Image Hosted by ImageShack.us

Als ze niet poseren nog leuker!

Image Hosted by ImageShack.us

En grote kinderen kunnen allebei lezen wat er staat!

Image Hosted by ImageShack.us

Deze foto ga ik afdrukken voor allebei: dit was zo'n bijzonder moment! Ze willen hem allebei op hun slaapkamer ophangen...

Image Hosted by ImageShack.us

Allebei een "medaille". Dezelfde. Een fysiek aantoonbaar bewijs dat ze speciale vrienden zijn. En toen werd er met een vuist geklopt op een borst of zo. Maar om de finesses van die actie te doorzien, ben ik denk ik van de verkeerde generatie.

Image Hosted by ImageShack.us

Deze foto verbeeldt precies hoe ik heb genoten vandaag.

Image Hosted by ImageShack.us

Van dit moment genoot ik ook. Zij waren er niet weg te slaan en dus had ik de kans te babbelen met een heel bijzonder iemand die alle olifanten bij naam kende, en wist wie het kind was van wie en wanneer was geboren. Dankzij hem ging ik de olifanten met andere ogen bekijken. Vanuit een ander perspectief.

Image Hosted by ImageShack.us

Ja. Ik weet dat ik er teveel voor heb betaald, voor onderstaande foto in tweevoud. Het maakt me niet uit. Dit was vandaag hun dag. En die dag is op deze wijze vereeuwigd. Kind Aan Huis is nu naar huis met een van de twee exemplaren die ik kocht. Ja, ik had hem eerst kunnen scannen thuis en dan kunnen printen. Maar dit was hun dag en dus kocht ik er twee. Voor elk een exemplaar. Daar ter plaatse. Als je 9 bent is de belofte van achteraf printen namelijk net iets anders...

Image Hosted by ImageShack.us

59 opmerkingen:

  1. Je bent een kanjer! Heel bijzonder deze vriendschap. Maar heel bijzonder ook hoe jij begrijpt hoe gozertjes van 9 in elkaar zitten. Een dag om nooit te vergeten, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig. Wat een fijne jongens! (ik heb weer een stapeltje stickers -groter nu- voor de Spelmaker klaarliggen: met weer Feyenoord stickers erbij!)
    Prachtige platen bij het vuur en bij de olifanten. Die met de boterhammen ook trouwens. Dan zie je ineens voor je hoe ze over een jaar of 6 naar de meiden staan te lonken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe ik een lening van een groot bedrijf [SAMMYLOANCOMPANY@YAHOO.COM]

      Hallo vrienden!!! Mijn naam is julien Garcia van u, s, een Texas. Ik wil getuigen van het goede lening kredietverstrekker die licht liet me na opgelicht door 2 verschillende Internet internationale geldschieter, ze beloven om me een lening te geven na het maken van me te betalen een hoop kosten die niets opleveren en bedroeg tot geen positief resultaat. ik verloor mijn harde geld verdienen en het was een totaal van 6,000USD. Op een dag als ik was aan het surfen via het internet op zoek gefrustreerd als ik over een getuigenis vrouw die ook werd opgelicht en uiteindelijk werd gekoppeld aan een legit lening bedrijf genaamd sammyLoan Company en kwam e-mail (sammyloancompany@yahoo.com), waar ze eindelijk haar lening, dus heb ik besloten om contact op met de zelfde lening bedrijf en toen vertelde ze mijn verhaal over hoe ik zijn opgelicht door 2 verschillende kredietverstrekkers die niets maar natuurlijk me meer pijn deed. Ik leg het bedrijf per e-mail en alles wat ze vertelden mij was om niet meer te huilen omdat ik mijn lening in hun bedrijf zal krijgen en ook heb ik de juiste keuze van contact met hen gemaakt. Ik vulde de lening aanvraagformulier en ging met alles wat gevraagd van mij en mijn schok was ik een lening bedrag van $ 65,000.00 dollars gegeven door dit grote Company (sammyLoan Company} geleid door de heer sammy God vrezen MAN en hier ben ik vandaag blij omdat dit bedrijf heeft me een lening gegeven, dus ik maakte een gelofte om mijn zelf dat ik zal blijven getuigen op het internet over hoe ik heb mijn lening. Heb jij een lening dringend nodig? vriendelijk en snel nu contact op met dit grote bedrijf voor uw lening via e-mail [sammyloancompany@yahoo.com]

      Verwijderen
  3. Wat ben jij een geweldige moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Friends for live!
    Koester-momenten voor de jongens maar ook voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaahhh, wat lief! Leuk dat je er oog voor hebt. Echte vriendschap ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaa, zo'n vriendschap heeft oudste ook met K. Geweldige meid die K. Net zoals onze oudste. Ze matchen zo goed. Zo jammer dat ze volgend jaar allebei naar een andere school gaan. Ik denk dat de vriendschap zo sterk is dat dat geen bezwaar zal zijn.
    Mooie die foto's. Ook die twee hele dure. Of juist die twee hele dure!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend bijzondere vriendschap. De foto's spreken voor zich, ze laten twee jongens zien die bijna als broers verbonden zijn. Het respect voor elkaar springt van de pagina. Soul mates! En zoals Ellen al zei heb ik alweer bewondering voor hoe jij je weet in te leven in hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij toch een topwijf voor je jongensl. Hoe mooi kun jij dit beschrijven.
    Prachtige foto's, schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die gasten zijn echt heel dikke vrienden, die boterhammenfoto? Daar spat het af!! Geweldig als je kind zo'n vriendschap heeft.En wat gaaf dat jij dat zo goed weet te vangen op een foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow. Ik weet niet precies waarom, maar ik ben er gewoon een beetje emo van. Wat een mooi logje. En mooie foto's, of ze nou beïnvloed zijn door een of meer neuroses of niet.

    En die boterhammenfoto... Wat zijn ze groot. En wat kijken ze 'groot'. Ik heb opeens een ingeving! Kind Aan Huis zegt tegen De Spelmaker: "Nee, kinderen wil je niet hoor. Stel je voor dat je het geen leuk kind is. Dan verpest je 22 jaar van je leven." Zie De Spelmaker dat volledig beamen...

    Die twee gaan nog heel wat boterhammenfotomomenten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat mooi, en meer zeg ik niet :-)
    Dikke knuffel en hele mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een mooi stukje! En wat een beauties van jongens. Heel bijzonder, zo'n vriendschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Waren je andere mannetjes er ook bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo'n dagje, bijzondere boys.....en hun mama ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heelijk een dagje zo met enkel de oudste en een andere jochie van 9. Wat zijn ze dan al weer groot en stoer hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je ons laat mee genieten van je nieuwe perspectief.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vrienden voor het leven! En wat mooi vastgelegd!
    Blijdorp is ook mooi hoor (zei de Artisganger).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Rapunzel als je hier van geniet....dan bereid je maar vast voor op het genieten in het kwadraat! Ik vond het ook heerlijk als onze kinderen met hun beste vriend/hartsvriendin bij ons waren. Het huis kon niet vol genoeg zijn...nu jaren later is het huis nog steeds vol. Vol met beste vrienden en hartsvriendinnen, maar pubers/jong volwassenen gedijen goed in 'n groep.........dus geen 3 kinderen met beste vriend of hartsvriendin, maar 3 kinderen met hun vriendengroep. Soms denk ik "HELP, WAAR IS MIJN EIGEN PLEKJE", maar meestal geniet ik in het kwadraat van de gesprekken, het gegiebel, het bakken van bitterballen of in de tuin een kampvuur maken en een grote bak met marshmellows vullen. Heerlijk.....maak je borst maar nat!


    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo te lezen wat het heel erg genieten in allerlei opzichten.
    De foto's houden het allemaal nog eens vast.
    Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die foto op het bankje ontroert me tot op het bot!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee van deze kinderen is dubbel genieten.
    Binnenkort mag ik met een aantal klassen naar Artis.
    Ik hoop dat mijn plezier hier een beetje op gaat lijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had t laatst ook al geprobeerd, maar wat een onwijs mooie jongemannen in dop staan er op die foto's. En zulke vriendschap is om te koesteren, daarmee zeg je geen woord te veel inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige foto's met de boterhammen en op het bankje. Daaruit spreekt de betrokkenheid op elkaar. En jouw betrokkenheid bij die twee.
    Blijdorp is natuurlijk ook wel een hele mooie plek voor kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bent u behoefte aan een lening? Ben je in een financiële stress en je een lening om uw problemen op te lossen nodig ?? Uw hulp is eindelijk hier als we zijn het aanbieden van leningen aan iedereen en op een goedkope en betaalbare rente van slechts 2%. Geïnteresseerd kredietnemer zijn om ons te contacteren via e-mail op (guaranteedtrustfirm2@hotmail.com). we zijn gecertificeerd en betrouwbaar geldschieters die leningen te geven aan iedereen. onze diensten zijn snel en betrouwbaar dus nu contact met ons op te krijgen uw lening vandaag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. MIJN GETUIGENIS
    Hallo heer / mevrouw
    Ik Francis
    Het is met diepe dankbaarheid dat ik u mijn getuigenis hier geven, U die op zoek zijn om geld te lenen, ik weet niet hoe ik mijn vreugde te uiten, want mezelf op zoek naar lening Ik kwam over een man genaamd Jean Baker een man van me affaires.Il een lening van € 1.00,000 tol vooraf met de mogelijkheid van de vergadering tegen een tarief van 2% en ik sprak enkele collega's die ook hebben ontvangen leningen van deze dame zonder zorgen. Vooral voor mij, mijn kredietaanvraag door overschrijving in een periode van 72 uur ontving ik zonder protocol en ik ben heel tevreden. De reden die me duwt om deze aankondiging te publiceren is om uiteindelijk alle mensen die zijn geript zonder enige voldoening dat deze man nog steeds wonderen voor mensen die echt behoefte te doen. Dus heb ik besloten om deze kans met u die niet het voordeel van de banken hebben of hadden te maken met oneerlijke kredietverstrekkers die niet misbruiken de persoonlijkheid van anderen te delen; je hebt een project of behoefte financiering, kun je schrijven op hem en leg uw situatie; het zal helpen als hij is overtuigd van je eerlijkheid
    Zijn e-mail: jeanboulanger65@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb meer dan tien verschillende credit bedrijven in de afgelopen jaren behandeld. maar James Carl Leningen Firem tarieven nummer één van de beste programma te selecteren en geef dan een goede service van begin tot eind. Ik adviseer James Carl aan aanvragers die kreeg ik mijn lening in minder dan 36 uur lening. Bij interesse kunt u contact opnemen via email: j_carl20@yahoo.com

    Of bezoek de directe homepage: http://jamescarlloanfirm.webs.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beste Lening Seekers !!!

    Ben je in een financiële moeilijkheden? Wilt u uw eigen bedrijf te starten of af te betalen schuld? Deze lening bedrijf werd opgericht door mensenrechtenorganisaties over de hele wereld met als enige doel van het helpen van de armen en mensen met financiële problemen van het leven. Wilt u een aanvraag voor een lening, weer terug naar ons met de onderstaande e-mailgegevens: elenanino07@gmail.com

    naam:
    Geleende bedrag nodig:
    Lening Duur:
    Mobiel nummer:

    Dank u en God zegene
    mevrouw Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heeft u dringend lening nodig? We geven lening aan geïnteresseerde particulieren
    die op zoek zijn naar lening met goede trouw en met het belang van 3%. Bent u serieus behoefte aan een
    dringende lening? dan bent u op de juiste plaats. We geven het bedrijfsleven
    lening, persoonlijke lening, neem dan contact met ons op voor uw lening verzoek om te voldoen aan uw
    vraag en ging uit de financiële problemen. contact met ons op via e-mail:
    HENRYCLARK003@GMAIL.COM

    Dankzij zoals we wachten op uw reactie.
    Henry Clark Lening

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo ben mevrouw, Merit Hope, een geldschieter legitieme en betrouwbare lening aan leningen
    in een algemene voorwaarden duidelijk en begrijpelijk op 2% rente. van
    USD $ 12.000 tot $ 8.000.000, alleen euro's en ponden. Ik geef zakelijke leningen,
    Persoonlijke leningen, leningen voor studenten, auto leningen en leningen aan de rekeningen te betalen. als jij
    hebben behoefte aan een lening die u hoeft te doen is voor u om direct contact met mij op
    In: (merithope6@gmail.com)
    Gezondheid.
    Met vriendelijke groet,
    Mevrouw: verdienste Hope
    E-mail: (merithope6@gmail.com)

    Let op: Alle respons moet worden gericht aan: (merithope6@gmail.com)

    Kredietnemer DATA
    1) Volledige naam: .......................................................
    2): ......................................................... ..
    3) Adres: ..........................................................
    4) Staat: ............................................................ ..
    5) Sex: ................................................................
    6) Burgerlijke staat: .................................................
    7) Beroep: ................................................... ..
    8) Telefoonnummer: ................................................
    9) Momenteel positie in plaats van het werk: .....................
    10) Maandelijks inkomsten: .............................................
    11) Leningen Nodig: .....................................
    12) Lening Duur: ................................................
    13) Doel van de lening: .......................................... ..
    14) Religie: ...................................................... ..
    15) Bent u vóór ................................. toegepast

    bedankt,
    Mevrouw Merit hoop

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo ik ben Tara Johnson, ik woon in Lawton Verenigde Staten en ik ben een alleenstaande moeder, ik had financiële problemen en het was zeer slecht, maar dank God voor deze particuliere geldschieter mevrouw Shenelle Williams die me geholpen met een lening van 50,000usd en nu zijn we goed dat alles dankzij mevrouw Williams.
    als u weet dat u behoefte heeft aan een dringende lening zou ik u adviseren om contact op met mevrouw Shenelle Williams op E-mail: s.williams222@outlook.com
    Dank u en God Bless.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo ik ben Tara Johnson, ik woon in Lawton Verenigde Staten en ik ben een alleenstaande moeder, ik had financiële problemen en het was zeer slecht, maar dank God voor deze particuliere geldschieter mevrouw Shenelle Williams die me geholpen met een lening van 50,000usd en nu zijn we goed dat alles dankzij mevrouw Williams.
    als u weet dat u behoefte heeft aan een dringende lening zou ik u adviseren om contact op met mevrouw Shenelle Williams op E-mail: s.williams222@outlook.com
    Dank u en God Bless.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. "Many months of trying to get a loan on the internet and was scammed..."

    Hello Every One, I am Mr James Cooper from Ohio U.S.A, I quickly want to use this medium to shear a testimony on how God directed me to a Legit and real loan lender

    who have transformed my life from grass to grace, from being poor to a rich man who can now boast of a healthy and wealthy life without stress or financial

    difficulties. After so many months of trying to get a loan on the internet and was scammed the sum of $5,200 i became so desperate in getting a loan from a legit loan

    lender online who will not add to my pains, then i decided to contact a friend of mine who recently got a loan online, we discussed about the issue and to our

    conclusion she told me about a man called Mr Mason Romero who is the C.E.O ofdaytoday online lone firm So i applied for a loan sum of (500,000.00USD) with low interest

    rate of 2%, so the loan was approved easily without stress and all the preparations where made concerning the loan transfer and in less than two(2) days the loan was

    deposited into my bank so i want to advice any one i need of a loan to quickly contact him via:daytodayonlineloanfirm@outlook.com He does not know am doing this i pray

    that God will bless him for the good thing he has done in my life.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo,
    Dit is om het publiek te informeren heer Leo Dario algemeen een onderhandse lening geldschieter heeft de financiële kans voor iedereen die behoefte hebben aan financiële steun geopend. Wij geven leningen tegen rente van 2% aan particulieren, bedrijven en bedrijven in het kader van een duidelijke en begrijpelijke termen en voorwaarden. contact met ons op via e-mail naar: (leodarioloan@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo, Bent u in financiële problemen? Lening af te betalen rekeningen en schulden? Wil een nieuw bedrijf te starten of verbeteren van uw bedrijf? Contacteer ons vandaag voor financiële oplossingen e-mail: mikepetter11@outlook.com kwalificatie: 1) De lener moet ten minste 18 jaar oud 2) Zelfs met slecht krediet, het krijgen van een lening kredietnemer garantie 3) financiering kan worden verstrekt tegen een lage credit zijn.

    Aanvraag voor een lening

    Naam:
    land:
    Adres:
    Telefoon:
    Leeftijd:
    Status:
    Bezetting:
    Maandelijks inkomen:
    Bedrag van de lening:
    Duur:
    Doel van de fondsen:

    Dank aan de heer Mike Petter

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo, Bent u in financiële problemen? Lening af te betalen rekeningen en schulden? Wil een nieuw bedrijf te starten of verbeteren van uw bedrijf? Contacteer ons vandaag voor financiële oplossingen e-mail: mikepetter11@outlook.com kwalificatie: 1) De lener moet ten minste 18 jaar oud 2) Zelfs met slecht krediet, het krijgen van een lening kredietnemer garantie 3) financiering kan worden verstrekt tegen een lage credit zijn.

    Aanvraag voor een lening

    Naam:
    land:
    Adres:
    Telefoon:
    Leeftijd:
    Status:
    Bezetting:
    Maandelijks inkomen:
    Bedrag van de lening:
    Duur:
    Doel van de fondsen:

    Dank aan de heer Mike Petter

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo,
    Ik ben mevrouw Eudoxia is een lening zoektocht naar meer dan drie maanden,
    Ik heb al vele malen voor de gek gehouden in bruikleen tussen bepaalde sites
    willen een lening tussen name onder verschillende mensen.
    Maar elke keer dat ik heb met de kredietverstrekkers en valse
    op het einde Ik heb niets op mijn rekening te krijgen. Maar gelukkig heb ik
    kwam een gentleman naam CARLOS echt eenvoudig en vriendelijke hulp me
    vind mijn lening van € 250.000, dat ik in mijn rekening 48 uur ontvangen
    na zonder veel protocol.
    Zodat je die in nood zijn als ik je kunt schrijven en
    leg uw situatie kan het helpen van zijn e-mail:
    carloscuidadania@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het jy 'n vinnige en dringende lening nodig het? Uit 'n betroubare en betroubare lening maatskappy? Hier is jou kans om 'n lening te kry, kontak ons ​​via e-pos vir jou lening nou op via e-pos: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

    Lening aanbod dringend.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lieve mensen hier in België, Nederland en daarbuiten,

    Het bevalt me ​​om te zeggen dat ik heb nog nooit in mijn leven de tijd gezien deze vriendelijkheid en vrijgevigheid getoond jegens mij in deze vorm voor, is het nog steeds meer als een verrassing voor mij weten dat ik eindelijk krijgen een lening van een betrouwbare, betrouwbaar en God vrezen geldschieter. Geloof me, ik moet zeggen dat ik ben onder de indruk en vereerd met de efficiënte competente, duurzame en snelle service levering van deze geldschieter heer Lawton Erickson. In feite hun leningen service is 100% bevredigend en gegarandeerd. Hun goede werk in mijn leven begon toen ik serieus op zoek naar een lening 1 maand geleden, het was in het proces van het zoeken naar een lening die ik zag veel mensen goed spraken van deze geldschieter op het internet te zeggen dat ze hun lening van hem . i verzameld zijn e-mailadres en ik voor het eerst toegepast een lening voor een bedrag van € 25,000. Het leem bedrag werd snel goedgekeurd en overgebracht naar mijn rekening. Onlangs eergisteren ik had behoefte aan een grote hoeveelheid geld om mijn huis te kopen, heb ik contact opgenomen met de heer Lawton Erickson opnieuw en verzocht om een ​​lening voor een bedrag van € 225,000. Hij overeengekomen om me de lening te geven en ze begonnen onmiddellijk verwerken, ze gevraagd voor alle benodigde documenten zoals gewoonlijk en na een ontmoeting met hun vraag ik ben nog steeds heel verrassing dat de lening een bedrag van € 225,000 kwam mijn rekening deze maandagochtend. Broeders en zusters, als ik spreek tot u nu het bedrag op mijn bankrekening. het is een ander wonder van God. De vriendelijkheid van deze geldschieter is te veel, dat ik hem alleen cant te waarderen, neem jullie allemaal met me mee naar deze man die God heeft gebruikt om terug licht op mijn leven te brengen bedanken.

    Deze twee leningen heb ik nu ontvangen van de kredietverstrekker, eerste 25. 000 € en de tweede € 225,000. Lieve mensen, is dat niet geweldig?
    Een duizend dank u, dank u is niet genoeg om waardering te tonen voor deze geldschieter, dit is de reden waarom ik dit getuigenis op elke site forum schrijven, zodat mensen weten van hem gezelschap goed werk, omdat ik weet dat hij ook bereid om te helpen persoon op zoek naar een lening oprecht en in aanmerking komen voor het terug te betalen.

    Oh! ik weet niet hoe verder te bewijzen hoe echte dit geldschieter is, zien ze zeggen is geloven na-all, zou ik u adviseren hem proberen en zien voor jezelf.

    Ik weet dat je zult niet teleurgesteld worden

    Neem contact op met de geldschieter heer Lawton Erickson op het onderstaand e-mail adres: lawtonfunding11@aol.com
    mvg

    Andy van der Putten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe ik heb mijn gewenste Leningen van een betrouwbare en Trust Loan Company (adrianfinancefirm@yahoo.com)

      Hallo allemaal, Mijn naam is Ryan, ik woon in België ben hier om de goedheid van God getuigen op mijn leven, hoe hij maakt me heb mijn lening van Adrian Finance Firm {(adrianfinancefirm@yahoo.com)} na opgelicht Twee keer uit verschillende internationale lening kredietverstrekkers die beweerde dat kredietverstrekkers zijn hier in dit forum, ik dacht dat hun kredietverlening echt was en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening. Ik verloor de hoop op lening kredietverstrekkers op internet en was in de war en gefrustreerd, totdat een vriend van mij te introduceren me aan de heer Alexander Adrian directeur van Adrian Finance Firm, die beloofde om mij te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hem beloofde zonder enige vorm van vertraging, al had ik twijfels, maar wilde alleen maar om het eens te proberen en tot mijn grootste verbazing de lening was transfer naar mijn bankrekening. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds betrouwbaar en echte lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Alexander Adrian, die me echt geholpen met een lening van $ 190,000.00usd en veranderde mijn leven voor het beter. Ik weet dat er nog veel lening zoekers die er zijn, zoekt niet meer en contact opnemen met de godvrezende man voor een lening vandaag. De heer Alexander Adrian, zijn zorgzaam en begrip. als u behoefte heeft aan een dringende lening of wilt u financiering voor uw projecten snel en snel, dus neem dan gerust contact Adrian Finance Firm via e-mailadres: adrianfinancefirm@yahoo.com of via hun Company websites: http://www.adrianfinancefirm.bravesites.com / Ik denk dat ze zal je helpen, omdat ze een heleboel mensen over de hele wereld hebben geholpen, bedankt.

      Verwijderen
  39. Eindig uw financiële zorgen

    Eindig uw financiële zorgen nu: ik kan lachen, dat godvrezend man, die had verzekerd € 220.000 en twee van mijn collega's kreeg ook leningen van deze man, zonder enige moeite. Ik adviseer u niet naar de verkeerde persoon te kiezen, zult u zeker een aanvraag voor een geld lening voor uw project en elkaar. Ik schreef dit bericht, omdat de heer Pendelis Rijkdom, maakte me voel me gezegend hun leningen. Het is via een vriend die ik ontmoette deze eerlijke en genereuze godvrezend man, die hielp me dit fonds te betalen voor de lening van je leven, je financiële hulp nodig hebt, je bent geplakt, hebben geen toegang tot bankkredieten niet niet hebben, of gunste van de bank voor de financiering van uw bouw, vastgoed ontwikkeling, de ontwikkeling van uw bedrijf uw eigen bedrijf, moet je gezien hebben en geld, slecht krediet verdienen of geld nodig om rekeningen of schulden te betalen. Daarom raden wij u aan om er naartoe te gaan, neem dan contact op en te voldoen aan met u voor de diensten die u vragen. Contactadres: pwloancompany484@gmail.com

    Eindig uw financiële zorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heeft u een dringend lening nodig hebt van 3%? Zo ja, contact met ons op: Naam: Bedrag: Telefoon: Land: Duur: Home Adres: Neem contact met ons op via onze e-mail: info.davidinvestorcfunds09@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. #2572: - lening beiden

    Let op !!! lening Aanbieding

    ik ben de heer Rashide Abdulahi een onderhandse lening geldschieter. We krijgen alle soorten van de lening, geven we leningen tegen een lage rente van 3% en goede arbeidsomstandigheden, als u een lening nodig heeft voor zaken of om uw rekeningen te betalen dan wordt u geadviseerd om contact met ons op, want wij maken de kwaliteit diensten die u tevreden zal maken. e-mail: Rashideabdulahiloanfirmhelp@hotmail.com

    LENING diensten zijn:
    ================================
    * Commerciële leningen.
    *Persoonlijke leningen.
    * Business Leningen.
    * Investeringen Leningen.
    * Ontwikkeling leningen.
    * Acquisitie Leningen.
    * Bouw leningen.
    * Business Leningen En nog veel meer:

    we maken alle soorten van de lening in goede dienstverlening, neem dan contact met ons op via e-mail: Rashideabdulahiloanfirmhelp@hotmail.com
    Bedankt
    De heer Rashide

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Voor de gewenste QUICK betaalbare lening, EMAIL dawsonlewisloancompany@yahoo.com

    Hallo, ik ben Sandra Alice woont momenteel in New Jersey, USA. Ik ben een weduwe op dit moment met twee kinderen en ik zat vast in een financiële situatie in juni 2015 en ik nodig had om te herfinancieren en te betalen mijn rekeningen. Ik probeerde op zoek naar leningen van verschillende lening bedrijven zowel particuliere als zakelijke, maar nooit met succes, en de meeste banken daalden mijn krediet. Maar zoals God zou hebben, werd ik voorgesteld aan een man van God een onderhandse lening geldschieter die gaf me een lening van $ 105,000USD en vandaag ben eigenaar van een bedrijf en mijn kinderen doen het goed op het moment, als je moet contact opnemen met een bedrijf met verwijzing naar het beveiligen van een lening zonder onderpand, geen credit check, geen co ondertekenaar met slechts 2% rente en betere terugbetaling plannen en planning, kunt u contact opnemen met dhr Calvin Scott. Hij weet niet dat dit nu doe, maar ik ben zo blij en ik besloot om mensen te laten meer over hem te leren kennen en ook wil ik God om hem te zegenen more.You kan contact met hem via zijn e-mail: (dawsonlewisloancompany@yahoo.com) Or TEL: +14105016847

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoe ik heb mijn gewenste Leningen van een betrouwbare en Trust Loan Company (adrianfinancefirm@yahoo.com)

    Hallo allemaal, Mijn naam is Ryan, ik woon in België ben hier om de goedheid van God getuigen op mijn leven, hoe hij maakt me heb mijn lening van Adrian Finance Firm {(adrianfinancefirm@yahoo.com)} na opgelicht Twee keer uit verschillende internationale lening kredietverstrekkers die beweerde dat kredietverstrekkers zijn hier in dit forum, ik dacht dat hun kredietverlening echt was en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening. Ik verloor de hoop op lening kredietverstrekkers op internet en was in de war en gefrustreerd, totdat een vriend van mij te introduceren me aan de heer Alexander Adrian directeur van Adrian Finance Firm, die beloofde om mij te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hem beloofde zonder enige vorm van vertraging, al had ik twijfels, maar wilde alleen maar om het eens te proberen en tot mijn grootste verbazing de lening was transfer naar mijn bankrekening. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds betrouwbaar en echte lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Alexander Adrian, die me echt geholpen met een lening van $ 190,000.00usd en veranderde mijn leven voor het beter. Ik weet dat er nog veel lening zoekers die er zijn, zoekt niet meer en contact opnemen met de godvrezende man voor een lening vandaag. De heer Alexander Adrian, zijn zorgzaam en begrip. als u behoefte heeft aan een dringende lening of wilt u financiering voor uw projecten snel en snel, dus neem dan gerust contact Adrian Finance Firm via e-mailadres: adrianfinancefirm@yahoo.com of via hun Company websites: http://www.adrianfinancefirm.bravesites.com / Ik denk dat ze zal je helpen, omdat ze een heleboel mensen over de hele wereld hebben geholpen, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoe ik heb mijn gewenste Leningen van een betrouwbare en Trust Loan Company (adrianfinancefirm@yahoo.com)

    Hallo allemaal, Mijn naam is Ryan, ik woon in België ben hier om de goedheid van God getuigen op mijn leven, hoe hij maakt me heb mijn lening van Adrian Finance Firm {(adrianfinancefirm@yahoo.com)} na opgelicht Twee keer uit verschillende internationale lening kredietverstrekkers die beweerde dat kredietverstrekkers zijn hier in dit forum, ik dacht dat hun kredietverlening echt was en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening. Ik verloor de hoop op lening kredietverstrekkers op internet en was in de war en gefrustreerd, totdat een vriend van mij te introduceren me aan de heer Alexander Adrian directeur van Adrian Finance Firm, die beloofde om mij te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hem beloofde zonder enige vorm van vertraging, al had ik twijfels, maar wilde alleen maar om het eens te proberen en tot mijn grootste verbazing de lening was transfer naar mijn bankrekening. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds betrouwbaar en echte lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Alexander Adrian, die me echt geholpen met een lening van $ 190,000.00usd en veranderde mijn leven voor het beter. Ik weet dat er nog veel lening zoekers die er zijn, zoekt niet meer en contact opnemen met de godvrezende man voor een lening vandaag. De heer Alexander Adrian, zijn zorgzaam en begrip. als u behoefte heeft aan een dringende lening of wilt u financiering voor uw projecten snel en snel, dus neem dan gerust contact Adrian Finance Firm via e-mailadres: adrianfinancefirm@yahoo.com of via hun Company websites: http://www.adrianfinancefirm.bravesites.com / Ik denk dat ze zal je helpen, omdat ze een heleboel mensen over de hele wereld hebben geholpen, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

  45. Wie ich mein Wunschdarlehensbetrag von einem zuverlässigen und Vertrauen Loan Company (adrianfinancefirm@yahoo.com

    Hallo an alle, mein Name ist Julia Lukas, ich lebe in Sachsen, Deutschland. Hier bin die Güte Gottes auf mein Leben zu bezeugen, wie er mich von Adrian Finance Firma bekam mein Darlehen zu machen {(adrianfinancefirm@yahoo.com)} bin eine Witwe mit zwei Kindern, das Leben war für mich die Hölle, weil es kein Geld zu kümmern sich um mich und meine Kinder nach dem Tod meines Mannes. Ich entschied mich für ein Darlehen zu suchen, so dass ich ein Geschäft starten können, aber leider war ich zwei Mal von verschiedenen internationalen Kreditgeber betrogen worden, die behaupteten, die Kreditgeber direkt in diesem Forum hier zu sein, dachte ich, ihre Kreditvergabe war real und ich angewendet, aber sie nie gab mir Kredit. Ich verlor die Hoffnung auf Darlehen Kreditgeber im Internet und war verwirrt und frustriert, bis ein Freund von mir vorstellen, mich zu Herrn Alexander Adrian der Geschäftsführer Adrian Finance Firma, die mich mit einem Darlehen von meinem Wunsch helfen versprochen, und er tat es wirklich, als er ohne jegliche Verzögerung versprochen, obwohl ich Zweifel hatte, aber wollte es nur einen Versuch zu geben und zu meiner größten Überraschung der Darlehen war Übertragung auf mein Bankkonto. Ich hätte nie gedacht, es gibt immer noch zuverlässig und echte Darlehen Kreditgeber, bis ich Herrn Alexander Adrian traf, der mir wirklich geholfen, mit einem Darlehen in Höhe von $ 190,000.00usd und änderte mein Leben zum Besseren. Ich weiß, dass es noch viele Darlehen-Sucher sind da draußen, suchen nicht mehr und kontaktieren Sie den gottesfürchtige Mann für ein Darlehen heute. Herr Alexander Adrian, seine Fürsorge und Verständnis. wenn Sie in der Notwendigkeit einer dringenden Darlehen oder die Finanzierung wollen für Ihre Projekte schnell und schnell, so fühlen sich frei Adrian Finance Firma per E-Mail-Adresse zu kontaktieren: {adrianfinancefirm@yahoo.com} durch Unternehmens-Websites: http: //www.adrianfinancefirm. bravesites.com/. Ich glaube, er wird Ihnen helfen, weil er eine Menge Leute auf der ganzen Welt, dank geholfen hat.

    BeantwoordenVerwijderen

  46. Wie ich mein Wunschdarlehensbetrag von einem zuverlässigen und Vertrauen Loan Company (adrianfinancefirm@yahoo.com

    Hallo an alle, mein Name ist Julia Lukas, ich lebe in Sachsen, Deutschland. Hier bin die Güte Gottes auf mein Leben zu bezeugen, wie er mich von Adrian Finance Firma bekam mein Darlehen zu machen {(adrianfinancefirm@yahoo.com)} bin eine Witwe mit zwei Kindern, das Leben war für mich die Hölle, weil es kein Geld zu kümmern sich um mich und meine Kinder nach dem Tod meines Mannes. Ich entschied mich für ein Darlehen zu suchen, so dass ich ein Geschäft starten können, aber leider war ich zwei Mal von verschiedenen internationalen Kreditgeber betrogen worden, die behaupteten, die Kreditgeber direkt in diesem Forum hier zu sein, dachte ich, ihre Kreditvergabe war real und ich angewendet, aber sie nie gab mir Kredit. Ich verlor die Hoffnung auf Darlehen Kreditgeber im Internet und war verwirrt und frustriert, bis ein Freund von mir vorstellen, mich zu Herrn Alexander Adrian der Geschäftsführer Adrian Finance Firma, die mich mit einem Darlehen von meinem Wunsch helfen versprochen, und er tat es wirklich, als er ohne jegliche Verzögerung versprochen, obwohl ich Zweifel hatte, aber wollte es nur einen Versuch zu geben und zu meiner größten Überraschung der Darlehen war Übertragung auf mein Bankkonto. Ich hätte nie gedacht, es gibt immer noch zuverlässig und echte Darlehen Kreditgeber, bis ich Herrn Alexander Adrian traf, der mir wirklich geholfen, mit einem Darlehen in Höhe von $ 190,000.00usd und änderte mein Leben zum Besseren. Ich weiß, dass es noch viele Darlehen-Sucher sind da draußen, suchen nicht mehr und kontaktieren Sie den gottesfürchtige Mann für ein Darlehen heute. Herr Alexander Adrian, seine Fürsorge und Verständnis. wenn Sie in der Notwendigkeit einer dringenden Darlehen oder die Finanzierung wollen für Ihre Projekte schnell und schnell, so fühlen sich frei Adrian Finance Firma per E-Mail-Adresse zu kontaktieren: {adrianfinancefirm@yahoo.com} durch Unternehmens-Websites: http: //www.adrianfinancefirm. bravesites.com/. Ich glaube, er wird Ihnen helfen, weil er eine Menge Leute auf der ganzen Welt, dank geholfen hat.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo aan allen!
    Ik ben TESSERA BRUNA commercieel directeur van een bedrijf (kbF) krediet - besparingen - financiering zodat ik wil zetten u parfum desgewenst bij toeval een om krediet te krijgen voor de impasse veroorzaakt door de banken, door de afwijzing van uw records toe te passen voor de fondsen. U wilt een om krediet te krijgen voor de uitvoering van uw projecten, uw activiteiten; Bouw van uw huizen; Huur een huis of appartement; Aankoop huis Etc. Credit - besparingen - financiering heeft een aanzienlijk kapitaal dat van 5000 euro, 10.000 euro tot 9,500,000 euro aan allen die in financiële nood of individuen die willen hebben van een lening in de korte tijd kan verlenen. Als de rente is tussen 2 tot 4% afhankelijk van het gewenste bedrag.
    Voor meer informatie neem contact met ons op:
    marilena.spada01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo!

    Hebt u ooit gezocht naar fondsen, leningen, financiële bijstand of behoefte aan een erkende geldschieter om u te helpen af te spreken met uw wensen en eisen? Wilt u een investeringskrediet voor uw bedrijf of uw bank draaide je naar beneden? Is uw maandelijkse inkomen verdwijnen als gevolg van hoge rente op uw leningen, credit-of obligaties? Dan heb je geen andere keuze dan om een onmiddellijke en betrouwbare service te krijgen. Contacteer ons vandaag nog via eleazardiaz536@gmail.com voor Legit / geaccrediteerde Leningen, hypotheken en beleggingsfondsen.
    Voor Quick toepassing Aanbrengen met; Volledige naam: Leningen nodig: Lening Doel: Lening Duur: Telefoon: Adres / Land:

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo, mijn naam is Juliana Michael, een slachtoffer van fraude in de handen van nep kredietverstrekkers, heb ik een fraude de meest 29,000,00euro geweest omdat ik een groot kapitaal € 80.000.000 nodig, ik bijna stierf, had ik geen plaats om te gaan, mijn bedrijf vernietigd in het proces dat ik verloor mijn zoon .. ik kan dit gebeurt niet meer staan. in juni 2014, ontmoette ik een vriend die me voorgesteld aan een goede moeder mevrouw Elina die uiteindelijk hielp me zorgen voor een lening in het bedrijf, goede moeder wilde ik de kans dit te zeggen dank u, Moge God je blijven zegenen gebruiken, ik ook graag van deze gelegenheid gebruik om te adviseren collega-Nederland te gebruiken, dat er vele scams die er zijn, als je een lening en beveiligde lening moet snel alleen door mevrouw Elina registreren via e-mail: elinajohnson11@hotmail.com. kunt u contact met mij opnemen via deze e-mail; julianamichael2001@gmail.com als u twijfelt. Neem ze was de enige persoon betrouwbaar en betrouwbaar.
    Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo ben de heer Paul Green, Am legitieme en betrouwbare lening geldschieter. Ik bied alle soorten pakketten van leningen. Ik geef leningen op een duidelijke en begrijpelijke termen en voorwaarden op 3% rente. Vanaf slechts $ 5000 tot $ 6.000.000 USD, Euro en Ponden. Ik geef out Bedrijf Leningen, persoonlijke leningen, studiefinanciering, Car leningen en leningen af te betalen rekeningen. Als u geïnteresseerd bent vriendelijk contact met ons op: paulloanfundshelp1@gmail.com

    Je volledige naam:
    Geslacht:
    land:
    Leningen Nodig:
    Lening duur:
    Bezetting:
    Telefoonnummer:
    Lening Doel:
    Maandinkomen:
    Neem contact met ons alleen maar dit e-mailadres: paulloanfundshelp1@gmail.com
    Telefoonnummer: +917411065240
    Beste wensen
    De heer Paul Green

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoe ik heb mijn gewenste Leningen van een betrouwbare en Trust Loan Company (
    adrianfinancefirm@yahoo.com)

    Hallo allemaal, Mijn naam is Julia Lukas, ik woon in Saksen, Duitsland. Ben hier om de goedheid van God getuigen op mijn leven, hoe hij maakt me heb mijn lening van Adrian Finance Firm {(adrianfinancefirm@yahoo.com)}. Ben een weduwe met twee kinderen het leven was een hel en ongemakkelijk voor mij na de dood van mijn man. Voor mij om te zorgen voor mijn kinderen te nemen moest ik op zoek naar een lening aan het opstarten van een bedrijf, omdat niemand bereid was om mij te helpen en ik besloten om te zoeken naar een lening kredietverstrekker online, maar helaas werd ik twee keer opgelicht uit diverse internationale lening kredietverstrekkers die beweerde kredietverstrekkers zijn hier in dit forum, ik dacht dat hun kredietverlening echt was en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening. Ik verloor de hoop op lening kredietverstrekkers op internet en was in de war en gefrustreerd, totdat een vriend van mij te introduceren me aan de heer Alexander Adrian directeur van Adrian Finance Firm, die beloofde om mij te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hem beloofde zonder enige vorm van vertraging, al had ik twijfels, maar wilde alleen maar om het eens te proberen en tot mijn grootste verbazing de lening was transfer naar mijn bankrekening. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds betrouwbaar en echte lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Alexander Adrian, die me echt geholpen met een lening van € 145,000.00Euro en veranderde mijn leven voor het beter. Ik weet dat er nog veel lening zoekers die er zijn, zoekt niet meer en contact opnemen met de godvrezende man voor een lening vandaag. De heer Alexander Adrian, zijn zorgzaam en begrip. als u behoefte heeft aan een dringende lening of wilt u financiering voor uw projecten snel en snel, dus neem dan gerust contact Adrian Finance Firm via e-mailadres: {adrianfinancefirm@yahoo.com} of via websites van bedrijven: http: //adrianfinancefirm.bravesites .com /. Ik geloof dat hij zal je helpen, omdat hij een heleboel mensen over de hele wereld heeft geholpen, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoe ik heb mijn gewenste Leningen van een betrouwbare en Trust Loan Company (
    adrianfinancefirm@yahoo.com)

    Hallo allemaal, Mijn naam is Julia Lukas, ik woon in Saksen, Duitsland. Ben hier om de goedheid van God getuigen op mijn leven, hoe hij maakt me heb mijn lening van Adrian Finance Firm {(adrianfinancefirm@yahoo.com)}. Ben een weduwe met twee kinderen het leven was een hel en ongemakkelijk voor mij na de dood van mijn man. Voor mij om te zorgen voor mijn kinderen te nemen moest ik op zoek naar een lening aan het opstarten van een bedrijf, omdat niemand bereid was om mij te helpen en ik besloten om te zoeken naar een lening kredietverstrekker online, maar helaas werd ik twee keer opgelicht uit diverse internationale lening kredietverstrekkers die beweerde kredietverstrekkers zijn hier in dit forum, ik dacht dat hun kredietverlening echt was en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening. Ik verloor de hoop op lening kredietverstrekkers op internet en was in de war en gefrustreerd, totdat een vriend van mij te introduceren me aan de heer Alexander Adrian directeur van Adrian Finance Firm, die beloofde om mij te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hem beloofde zonder enige vorm van vertraging, al had ik twijfels, maar wilde alleen maar om het eens te proberen en tot mijn grootste verbazing de lening was transfer naar mijn bankrekening. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds betrouwbaar en echte lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Alexander Adrian, die me echt geholpen met een lening van € 145,000.00Euro en veranderde mijn leven voor het beter. Ik weet dat er nog veel lening zoekers die er zijn, zoekt niet meer en contact opnemen met de godvrezende man voor een lening vandaag. De heer Alexander Adrian, zijn zorgzaam en begrip. als u behoefte heeft aan een dringende lening of wilt u financiering voor uw projecten snel en snel, dus neem dan gerust contact Adrian Finance Firm via e-mailadres: {adrianfinancefirm@yahoo.com} of via websites van bedrijven: http: //adrianfinancefirm.bravesites .com /. Ik geloof dat hij zal je helpen, omdat hij een heleboel mensen over de hele wereld heeft geholpen, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. WIJ BIEDEN DRINGEND LENING OVER DE HELE WERELD LAAG 2% tarief toepassen HIER VANDAAG

    Goede dag:
    Wij zijn een volledig geregistreerd en gecertificeerd lening bedrijf, dat gedekte en ongedekte leningen aan particulieren en bedrijven tegen een zeer lage rente van 2% biedt. Wij bieden op lange en korte termijn loans.Our bedrijf heeft een geregistreerd veel doorbraken bij het verlenen van eerste klasse financiële diensten aan onze klanten

    Heeft u persoonlijke lening nodig? Heeft uw bedrijf, bedrijf of bedrijfstak financiële hulp nodig? Heeft u behoefte financiering van uw bedrijf te starten? Heeft u behoefte financiering van uw bedrijf uit te breiden? We geven lening aan geïnteresseerde particulieren die op zoek zijn naar lening met goede trouw. Bent u serieus behoefte aan een dringende lening. als je geïnteresseerd bent contact met ons op via


    E-mail: adrianfinancefirm@yahoo.com

    Firm officiële website: http://adrianfinancefirm.bravesites.com/

    Tel nr: +12052912541

    We kijken ernaar uit om binnenkort van u te horen.

    Beste wensen,
    Adrian Finance Firm.


    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wij bieden lening tegen lage rente van 3%. Heb je een lening nodig? Ben je in een financiële crisis of heeft geld nodig om uw eigen bedrijf te starten? Heeft u lening nodig hebt om uw schuld te vereffenen of betalen van uw rekeningen of start een leuk bedrijf? Je hebt een lage credit score en je bent vinden het moeilijk om kapitaal lening te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Hier is uw kans om een lening te krijgen van onze organisatie. Wij bieden leningen aan particulieren voor de volgende doeleinden en nog veel meer. Persoonlijke Lening, Uitbreiding van het bedrijf, Business Start-up, Onderwijs, Consolidatie van de schuld, Hard Geld Lenen. Contacteer ons vandaag nog via e-mail: (harley_credit@yahoo.com).

    BeantwoordenVerwijderen