donderdag 27 januari 2011

Niets is af en een nieuwe huisregel

Apetrots zette ik vanmiddag de wc (die op het kitten en de laatste voegresten verwijderen na af is, nadat de verbouwing meer dan een half jaar heeft geduurd, ja, ik hoor jullie verbaasd uitroepen "wat, echt, zo lang?", het duurde mij inderdaad en uiteraard ook veuls te lang, maar ik snapte het wel: de Bevelvoerder doet het klussen tussen de bedrijven door terwijl hij ook nog door de weeks de meeste zorg voor de kinderen heeft, dus klussen kan soms maar een uurtje per dag, daarbij heeft het meeste werk gezeten in min of meer onzichtbaar resultaat (breken, drie lagen diep, leidingen infrasen, dat soort ondankbaar werk) maar daarbij stapelt de was zich soms zo hoog op dat het huishouden prio heeft, en soms wil de beste man ook wel eens een uurtje zijn ogen dicht doen op de bank als hij een lastige nacht op de kazerne heeft gehad, en toen de pot eenmaal hing (het functionele), was de dringende noodzaak om het mooie met bloedspoed af te maken er ook een beetje vanaf, dus ja, het was niet anders, meer dan een half jaar heeft het dus geduurd) op de foto.

Oh pardon. *Rapunzel ademt in en uit* Rewind. "Apetrots zette ik vanmiddag de wc op de foto." Zo. Dat leest iets beter, denk ik.

Maar vanavond zette ik de foto's op de computer en zag ik in hoog resolutie en visueel overtrokken door de flitser tot mijn afgrijzen dat de kleur van de (oude) verf van de deurpost ECHT TOTAAL BEYOND LELIJK IS BIJ DE NIEUWE WC!

Excuses voor het schreeuwen in hoofdletters. Maar arg. Ik was zo blij met het (zie mijn vingertjes quotes maken in de lucht) "af" zijn van de wc dat ik mezelf rijk rekende. Maar we zijn dus nog niet klaar. We moeten weer (laten) verven. En rap wat, want dit kan echt niet. Die kleur verf, dus.

We zijn sowieso nooit klaar. Nu de keuken, de badkamer en de WC zijn gedaan is de dakkapel dringend aan de beurt. Die lekt namelijk. Maar niet altijd. Alleen als de regen onder een bepaalde hoek binnenkomt. Iets met een dakpan? Hoe dan ook: de Bevelvoerder moet het dak op. (Nee, hij kan niet het dak op, hij moet het dak op.) En de tuin stond al op de planning voor dit voorjaar, want we verzakken. En als dat allemaal gebeurd is, weet ik hoe oud onze CV-ketel inmiddels is. Het is gewoon nooit (zie de denkbeeldige quotjes) "af". 

Een en ander heeft wel tot gevolg gehad dat ik langzaam aan het ruimen ben. Gestaag met af een toe een demarrage. Ik ben ook aan het vernieuwen en vervangen. Van iets kleins als kopjes en laadjes tot iets groots als stofzuigers.

En: ik heb namelijk een nieuwe huisregel. Als er iets nieuws het huis in wordt gekruid, wordt minimaal datzelfde volume aan oude meuk en troep het huis uit gekruid of opgeruimd. (Spelling? Kruien, kruide, gekruid? Toch?)

Maar goed. Without further ado: Detail van de nieuwe wc! (Zeeppompje, doe eens een beetje opzij gaan, ik wil de mooie kraan graag laten zien!)

Image Hosted by ImageShack.us

Nu een ander detail...met de kleur van de oude verf...
(en een bewijs van hoe waanzinnig moeilijk het is voegsel van matte tegels te verwijderen....we hebben er wel 20 rompertjes maatje 56 op kapot geboend, maar je blijft het zien!)

Image Hosted by ImageShack.us

Arg. Maar niet getreurd: de wc is schitterend en ik heb geen woorden voor hoe enorm knap ik het vind wat de Bevelvoerder voor elkaar heeft geknutseld. Dat hij mijn schoenenrek in de aanliggende gang totaal onder heeft ondergestofd bij het frasen van alle tegels, weze hem vergeven. Want wat een schitterend wc'tje heeft hij gefreubeld! Hier gaan wij allemaal zalig zitten kakken. Hopelijk de jongste ook, want dan zijn we echt uit de luiers en hopelijk onze bejaarde britse korthaar niet want dan worden de voegen vies.

Nee jongens, alle gekheid op een stokje. Als het gaat om ontwerpen en keuze van tegels en kleuren en doen, laat ik de Bevelvoerder volledig zijn gang gaan. Dat werkte goed met de keuken en met de badkamer. Et voila! Kijk nou eens. Met de wc ook. De man heeft smaak en hij kan het nog allemaal zelf klussen ook. Met smaak, vakwerk en precisie.

Doe mij zo'n man! Oh nee, ik heb hem al...

63 opmerkingen:

  1. Zeer mooi (met uitzondering van het deurkozijn uiteraard...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo iedereen, ik ben Kathie Roper door naam, schrijf dit getuigenis omdat ben echt dankbaar voor wat Mason Diego deed voor mij en mijn familie, toen ik dacht er dat was geen hoop hij kwam en mijn familie weer levend voelen door ons leningen lening tegen een zeer lage rentevoet van 2%. En zijn mij geweest grondig voor een lening te regelen mijn schulden voor de afgelopen drie maanden alle ik ontmoette opgelicht en nam mijn geld totdat ik heb eindelijk een God ontmoet verzonden geldschieter. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds legitieme lening kredietverstrekkers op het internet maar tot mijn grootste verbazing kreeg ik mijn lening zonder veel tijd te verspillen, dus als je er op zoek naar een lening van elk bedrag dat ik u om e-mail heer Diego via e-mail adviseren zou: {diegoloancompany@yahoo.com} en vrij zijn van internet oplichting. Bedankt... Kathie Roper uit Californië, USA.

      Verwijderen
    2. HOE ik mijn lening van HERMAN Cein LENING FINANCE (CEINLOANFINANCE@YAHOO.COM)

      Hallo allemaal, Mijn naam is Morgan Steev wit, ik ben van de New Jersey, Verenigde State, ben hier om te getuigen van hoe ik heb mijn lening van de heer Herman Cein {ceinloanfinance@yahoo.com} nadat ik toegepast twee keer uit verschillende leningsgeldschieters die beweerde dat kredietverstrekkers hier op dit forum, ik dacht dat hun leningen waar echte en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening tot een vriend van mij introduceren me aan de heer Herman Cein de CEO van Herman Cein lening Financiën die beloofde om me te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hij beloofd, zonder enige vorm van vertraging, ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Herman Cein, die echt hielp me met mijn lening en mijn leven veranderd voor het beter. Ik weet niet of u behoefte heeft aan een dringende lening ook, dus voel je vrij om de heer Herman Cein contact op zijn e-mailadres: {Ceinloanfinance@yahoo.com}or call (201) 720-8275 voor hulp.

      Verwijderen
    3. HOE ik mijn lening van HERMAN Cein LENING FINANCE (CEINLOANFINANCE@YAHOO.COM)

      Hallo allemaal, Mijn naam is Morgan Steev wit, ik ben van de New Jersey, Verenigde State, ben hier om te getuigen van hoe ik heb mijn lening van de heer Herman Cein {ceinloanfinance@yahoo.com} nadat ik toegepast twee keer uit verschillende leningsgeldschieters die beweerde dat kredietverstrekkers hier op dit forum, ik dacht dat hun leningen waar echte en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening tot een vriend van mij introduceren me aan de heer Herman Cein de CEO van Herman Cein lening Financiën die beloofde om me te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hij beloofd, zonder enige vorm van vertraging, ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Herman Cein, die echt hielp me met mijn lening en mijn leven veranderd voor het beter. Ik weet niet of u behoefte heeft aan een dringende lening ook, dus voel je vrij om de heer Herman Cein contact op zijn e-mailadres: {Ceinloanfinance@yahoo.com}or call (201) 720-8275 voor hulp.

      Verwijderen
  2. Mens! Wat een wereldpot!! Het mag dan even geduurd hebben, maar daarmee wordt de sanitaire stop toch een soort van goddelijk momentje van de dag. Hebben wij niet, en Marc zou het ook niet (zelf) kunnen klussen noch ontwerpen. Ik kan trouwens wel dezelfde hema-handdoekjes kopen...
    Maarreh! Top-pot! Absoluut!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is mooi! Doe mij zo'n man........ Ach nee toch maar niet, die van mij kan nl alles repareren wat met tecniek te maken heeft. Van wasmachinetot laptop. En das ook fijn. Je kan nie alles hebben nie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Lina Durf het bijna niet te zeggen.....Bevelvoerder is van huis uit electromonteur....die dingen kan hij ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat mooi zeg! Dat fonteintje, prachtig. Piesen op stand....geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuuuuurlijk heeft hij smaak, hij is toch met jouw getrouwd dus dat zegt alles!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HOE ik mijn lening van HERMAN Cein LENING FINANCE (CEINLOANFINANCE@YAHOO.COM)

      Hallo allemaal, Mijn naam is Morgan Steev wit, ik ben van de New Jersey, Verenigde State, ben hier om te getuigen van hoe ik heb mijn lening van de heer Herman Cein {ceinloanfinance@yahoo.com} nadat ik toegepast twee keer uit verschillende leningsgeldschieters die beweerde dat kredietverstrekkers hier op dit forum, ik dacht dat hun leningen waar echte en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening tot een vriend van mij introduceren me aan de heer Herman Cein de CEO van Herman Cein lening Financiën die beloofde om me te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hij beloofd, zonder enige vorm van vertraging, ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Herman Cein, die echt hielp me met mijn lening en mijn leven veranderd voor het beter. Ik weet niet of u behoefte heeft aan een dringende lening ook, dus voel je vrij om de heer Herman Cein contact op zijn e-mailadres: {Ceinloanfinance@yahoo.com}or call (201) 720-8275 voor hulp.

      Verwijderen
  7. Ik vind het een superstrak potje geworden en bekeek met anige afgunst jouw foto's (zelfs die met de kozijnen. Kun je nagaan hoe mijn toilet eruit ziet)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat is een heel mooi pleetje geworden! Had ik woensdag best even een momentje voor mezelf willen hebben... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zó, dat ziet er goed uit, echt heel mooi. Maar idd: de kozijnen kunnen nu niet meer... bálen. Bálen van het werk dat het meebrengt maar zeker ook balen van je meetlat die je dan onderkwast. Zou ik op de frisgeverfde lichte kozijnen wel weer terugzetten.

    Ik heb hier op een muur in mijn kamer allemaal streepjes staan. Voordat ik mijn muur oververf (want smutzig) maak ik daar eerst een foto van.

    Groetjes, Pleuntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het duurt even maar dan heb je ook wat zouden we hier zeggen. Stukken beter dan het ijshok dat ik wc mag noemen :o. Het kozijn, ach dat komt wel. TZT ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden Punzel, daar mag je je bevelvoerder wel eens extra voor belonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooooooooo, nu ben ik jaloers se - mag ik die man van je niet eens wat lenen, want zo'n WC'tje wil ik ook wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, dat ziet er chique uit zeg! En zelfs een zwevend toilet. Dat wil ik ook graag, aangezien mijn jongetjes allemaal naast de pot pissen...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er strak uit hoor! Het is trouwens, volgens mij, kruieren-kruierde-gekruierd? Ik heb ook een krui(er?)en-regel voor wat betreft het speelgoed van de jongste. Als hij speelgoed van z'n kamer naar beneden haalt, moet er van beneden iets met minimaal hetzelfde formaat naar boven. "Als ik naar bed ga goed?" zegt hij dan, en als ik dat goed vind komt er vervolgens niets meer van terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een prachtige wc maar inderdaad, die kleur verf staat er niet bij. (eerlijk is eerlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk 'ns aan, dat ziet er heel mooi uit. Op die verf na dan. ;-)

    De Man hier is ook heel handig, maar echt dit soort dingen, daar begint hij toch niet aan.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bofkont...een man met smaak!!!!
    Chapeau...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is wow! En het motief van de tegeltjes ook! Dat wordt nog wat, straks willen mensen niet meer van de wc komen omdat het er zo mooi is. :P

    Alleen de kleur van dat kozijn ja... Ik vond die meetlat wel heel leuk om te zien laatst, maar dat geel past niet echt he... Maar dat is ook het ellendige met klussen in huis. Je begint met een klein hoekje en daardoor ga je steeds meer dingen zien die niet naar je zin zijn. Maar als het dan eenmaal allemaal klaar is... ;-)

    Veel eh... wcplezier! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Diepe buiging voor de Bevelvoerder! Prachtig gedaan. Zelfs in een half jaar!
    Leuk die meetpunten. Van wie van de drie?
    Nou euhh.. Poepse en plasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow. wow.wow.wow.wow
    zei ik het al: wow?
    wow!
    speechless

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aha, de oranje clipjes zijn dus weg? Staat enorm goed! Krijg ik vast een idee van ons eindresultaat straks...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Iets als " in je handjes knijpen" komt hier voorbij vliegen haha. Volgens mij heeft de bevelvoerder HEUL VEUL kwaliteiten lieve Rap :-)) Geweldig, en wat maakt 't uit joh hoe lang het duurt....feit dat hij het zelf doet, is toch geweldig tussen alle bedrijven door. Kan me voorstellen dat je er super blij mee bent; geniet ervan!... en van 't weekend natuurlijk.
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HOE ik mijn lening van HERMAN Cein LENING FINANCE (CEINLOANFINANCE@YAHOO.COM)

      Hallo allemaal, Mijn naam is Morgan Steev wit, ik ben van de New Jersey, Verenigde State, ben hier om te getuigen van hoe ik heb mijn lening van de heer Herman Cein {ceinloanfinance@yahoo.com} nadat ik toegepast twee keer uit verschillende leningsgeldschieters die beweerde dat kredietverstrekkers hier op dit forum, ik dacht dat hun leningen waar echte en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening tot een vriend van mij introduceren me aan de heer Herman Cein de CEO van Herman Cein lening Financiën die beloofde om me te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hij beloofd, zonder enige vorm van vertraging, ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Herman Cein, die echt hielp me met mijn lening en mijn leven veranderd voor het beter. Ik weet niet of u behoefte heeft aan een dringende lening ook, dus voel je vrij om de heer Herman Cein contact op zijn e-mailadres: {Ceinloanfinance@yahoo.com}or call (201) 720-8275 voor hulp.

      Verwijderen
  23. Doe mij dan maar zo'n man!

    Menig badkamer & wc heb ik (ja, ik) bij "anderen" zo mooi in elkaar gefröbeld. Toen de tijd kwam aan mijn eigen huis te fröbelen liet mijn ijzersterk-klus-gestel me helaas in de steek ;-)

    Manlief? Kent u dat verhaal van die kok die thuis nooit kookt? Psies...

    Geniet ervan Rap! Het is een plaatje geworden! (behalve dan die deurstijl....die kan echt niet...whahaha)

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Voorwaar een prachtige pot in een wonderschone omgeving. Dat kan alleen maar leiden tot langdurig toiletgebruik.
    Maar wat is nu de nieuwe huisregel?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje een half jaar is inderdaad lang, maar gezien de tijdsbesteding daaromheen is dat ook geen wonder! Het resultaat is er in ieder geval één om trots op te zijn!
    pff er is inderdaad ook altijd wat met het huis. Ik heb wel een handige site voor jullie tegen de tijd dat jullie een nieuwe cv ketel nodig hebben: http://www.cvketel-weetjes.nl/artikelen/cv-ketel/cv-ketel-kopen.html hier kun je ook offertes met elkaar vergelijken, dat kan een hoop geld besparen!
    Succes ermee en veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo iedereen, ik ben Kathie Roper door naam, schrijf dit getuigenis omdat ben echt dankbaar voor wat Mason Diego deed voor mij en mijn familie, toen ik dacht er dat was geen hoop hij kwam en mijn familie weer levend voelen door ons leningen lening tegen een zeer lage rentevoet van 2%. En zijn mij geweest grondig voor een lening te regelen mijn schulden voor de afgelopen drie maanden alle ik ontmoette opgelicht en nam mijn geld totdat ik heb eindelijk een God ontmoet verzonden geldschieter. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds legitieme lening kredietverstrekkers op het internet maar tot mijn grootste verbazing kreeg ik mijn lening zonder veel tijd te verspillen, dus als je er op zoek naar een lening van elk bedrag dat ik u om e-mail heer Diego via e-mail adviseren zou: {diegoloancompany@yahoo.com} en vrij zijn van internet oplichting. Bedankt... Kathie Roper uit Californië, USA.

      Verwijderen
  26. Heeft u behoefte en dringende lening om uw financiële probleem op te lossen en ook om het opstarten van uw bedrijf of om uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: greatuniversalloancompany1@gmail.com

    Lening bieden van een betrouwbaar bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heeft u behoefte en dringende lening om uw financiële probleem op te lossen en ook om het opstarten van uw bedrijf of om uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: greatuniversalloancompany1@gmail.com

    Lening bieden van een betrouwbaar bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HOE ik mijn lening van HERMAN Cein LENING FINANCE (CEINLOANFINANCE@YAHOO.COM)

      Hallo allemaal, Mijn naam is Morgan Steev wit, ik ben van de New Jersey, Verenigde State, ben hier om te getuigen van hoe ik heb mijn lening van de heer Herman Cein {ceinloanfinance@yahoo.com} nadat ik toegepast twee keer uit verschillende leningsgeldschieters die beweerde dat kredietverstrekkers hier op dit forum, ik dacht dat hun leningen waar echte en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening tot een vriend van mij introduceren me aan de heer Herman Cein de CEO van Herman Cein lening Financiën die beloofde om me te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hij beloofd, zonder enige vorm van vertraging, ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Herman Cein, die echt hielp me met mijn lening en mijn leven veranderd voor het beter. Ik weet niet of u behoefte heeft aan een dringende lening ook, dus voel je vrij om de heer Herman Cein contact op zijn e-mailadres: {Ceinloanfinance@yahoo.com}or call (201) 720-8275 voor hulp.

      Verwijderen
  28. GETUIGENIS VAN EEN LENING ONTVANGEN !!!
    Hallo, Mijn naam is Lauren Daniela uit Nederland Ik wil gewoon laten iedereen die echt op zoek naar een lening te weten dat er nog een lening bedrijf dat u kunt vertrouwen, ik heb gezocht naar een echte en legitieme leningen kredietgever sinds het jaar 2012 en alle Dit keer dat ik zijn opgelicht ontelbare van tijd totdat een vriend vertelde me over een bedrijf genaamd Stella Rene Lening Firm Op het eerste, het was moeilijk te geloven, maar ik net besloten om verder te gaan en met de manier waarop de (MD) sprak met mij, niet dat Ik was er volledig van overtuigd, maar ik besloot om het eens te proberen en toen hij bracht de kwestie van een vergoeding i bijna rende weg, maar ik riep de moed om de vergoeding van die onmiddellijk werd betaald kreeg ik mijn lening van 80.000.00 mei betalen 2015 in mijn rekening was het inderdaad een droom die uitkomt voor mij en mijn familie en vandaag alle dank aan mevrouw Stella Rene Lening Firm en God ik kan weer lachen Ik beveel dit bedrijf aan iedereen die opgelicht zijn en die ook die niet zijn opgelicht voor ze worden vertrouwd en betrouwbaar. In het geval moet je meer weten, de e-mail bedrijf is {mrsstellareneloanfirm@hotmail.com} E-mail ze vandaag en u zult blij zijn u deed.

    Lauren Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bent u op zoek naar een echte lening? Tegen een betaalbare rente? Binnen 24 uur verwerkt. Heb je al afgewezen
    constant door uw banken en andere financiële instellingen? Maurice financiën is het aanbieden van de lening varieert van 1.000,00 Min. tot 50.000.000,00 Max. Bij 2% rente. Contact met hem via
    (Mauricefinance@hotmail.com) en zenden de onderstaande gegevens.

    Volledige Naam __________
    Locatie __________
    Country __________
    Sex __________
    telefoon __________
    Bedrag Verplichte __________
    duur __________
    leeftijd __________
    E-mail: Mauricefinance@hotmail.com


    Vriendelijke Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heeft u behoefte en dringende lening om uw financiële probleem op te lossen en ook om het opstarten van uw bedrijf of om uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: greatuniversalloancompany1@gmail.com

    Lening bieden van een betrouwbaar bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heeft u een dringende lening of financiële diensten nodig? Neem contact financialdepartment.online@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Am mevrouw, Morgan Debra Am een legitieme en betrouwbare lening kredietverstrekker geven leningen
    op een duidelijke en begrijpelijke termen en voorwaarden op 2% rente. van
    $ 12.000 tot $ 7.000.000 USD, Euro en pond Only. Ik geef out Business Leningen,
    Persoonlijke leningen, Student Loans, Car leningen en leningen af te betalen Rekeningen. als jij
    een lening nodig wat je hoeft te doen is voor u om direct contact met mij op
    bij: morgandebra1986@gmail.com
    God Bless You.
    Met vriendelijke groet,
    Mevrouw Morgan Debra
    E-mail: morgandebra1986@gmail.com


    Opmerking: Alle antwoord moet worden gestuurd naar: morgandebra1986@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn naam is John Rondinone Lee Ik wil dat jullie allemaal voorzichtig zijn er niemand kan je hierbij helpen of suggereren zelfs hoe je financiële hulp geen antwoord van een lening geldschieter op uw vraag, moet je negeren kan krijgen, omdat ze zijn oplichting echte oplichting I was een slachtoffer van dat ik was opgelicht duizenden dollars goed dank God voor een mevrouw Clara Smith, ik werd genoemd door mijn neef, die op naam, mevrouw Clara Van mevrouw Clara Smith lening stevige Inc Ze hebben mijn leven waardevol is, en gaf het een betekenis Ik was goedgekeurd lening van € 95.000 00 EN 48 UUR na een ontmoeting tot aan hun vereisten, werd mijn lening gestort op mijn bankrekening Hoewel ik was erg nerveus met de lening bedrijf op de eerste plaats te wijten aan mijn eerdere slechte ervaringen, vooral wanneer de kwestie van mij de afwikkeling van de overdracht kosten kwam, ik vasthouden aan mijn geloof te wijten aan het feit dat mijn relatieve mij genoemd, kreeg het opgeruimd, en zoals God zou hebben weinig deed ik weet dat mijn financiële tekortkomingen heeft komen tot een definitief HALT Als niet voor die snelle verwijzing van een familielid van die echte bron, zou ik heb spijt van mijn totale leven, omdat op dat punt in de tijd dat ik net gescheiden van de vader van mijn dochter en mijn dochter (vreugde) werd geconfronteerd met een 'tussen leven en dood "situatie werd ik geconfronteerd met haar ziekenhuisrekeningen en werd ook geconfronteerd met de afscherming bij mijn appartement Details van de God zond en het verlichten van de bron zal niet aan u worden bekendgemaakt voor nu, uit angst voor imitatie (omdat het heeft ontdekt dat sommige personen niet echt behoefte aan financiële hulp, maar zijn er om echte lening kredietverstrekkers imiteren door hun telefoonnummers en e-mail accounts, en handelen om hen waar nodig aan die het echt nodig hebben) kon ik geen commentaar geven op uw post omdat het een openbare plaats en ik vrees dat je zou in de hand van al deze frauduleuze lening officieren (zelfs in de VS), zoals hoe ze geript me af U moet in staat zijn om mij te overtuigen echt hard, en zorgen voor een goede bewijzen valt, alvorens Ik kan u de volledige details van deze legitieme lening officier Hun lading is zeer betaalbaar te geven en betrouwbaar te vergelijken met vele die er zijn, hun rentetarieven slechts 3%, weinig documentatie en weinig krediet cheque (ongeacht uw credit score, maar je moet hebben een goede en aansprakelijk bron van inkomsten) Haar naam is mevrouw Clara Voel je vrij om haar e-mail op zijn via e-mail: (mrsclarasmithloanfiirm @ gmail com) "en je zal vrij zijn van oplichting dankzij als u de grootste getuigenis van mijn leven gelezen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, ik ben de heer Mason Diego. Een gerenommeerde, legitieme en erkende geldschieter. We geven lening van alle soorten in een zeer snelle en eenvoudige manier, Persoonlijke Lening, Autolening, Home Loan, Student Loan, Business lening, Inventor lening, Consolidatie van de schuld. enz. Dus weer terug naar ons met behulp van de onderstaande gegevens, indien geïnteresseerd in ons aanbod ..
      ******************************************
      E-mail: diegoloancompany@yahoo.com
      Website: http://diegoloan.webs.com

      Verwijderen
  34. Mijn naam Hawkins, ik ben uit Nederland, getrouwd, heb ik al op zoek naar een echte lening bedrijf voor de afgelopen 2 jaar en alles wat ik kreeg was bos van oplichting die me gemaakt om hen te vertrouwen en aan het eind van de dag, de namen al mijn geld en liet me geldloze, al mijn hoop verloren was, kreeg ik in de war en gefrustreerd, verloor ik mijn baan en vinden het zeer moeilijk om mijn familie te voeden, ik wilde nooit iets meer zullen bedrijven op de netto lenen doen, dus ging om te lenen wat geld van een vriend, ik vertelde hem alles wat er gebeurd is en hij zei dat hij me kan helpen, dat hij weet dat een lening bedrijf dat mij kan helpen, dat hij net een lening van hen, regisseerde hij me over hoe toe te passen voor de lening , ik deed wat hij me vertelde, ik toegepast, ik nooit geloofd, maar ik probeerde en tot mijn verbazing kreeg ik de lening in 45 minuten kon ik mijn ogen niet geloven, ik ben blij en rijke vandaag en ik ben danken God dat een dergelijke lening bedrijven zoals dit nog steeds bestaan ​​op deze sterren fraude over de plaatsen, neem dan raad ik iedereen die er die behoefte van de lening aan te gaan voor mevrouw Stella Rene Lening Firm via e-mail {mrsstellareneloanfirm@hotmail.com} ze zullen nooit faalt, je leven zal veranderen als de mijne deed.

    Hawkins

    BeantwoordenVerwijderen
  35. De oplossing wordt alle voor u gevonden die behoefte aan geld had om uw verschillende financiële problemen te regelen. Wij bieden leningen die van 5000 aan gaan? om 10.000.000? aan de ernstige personen die hun belofte van vergoeding kunnen eerbiedigen. Bedankt om met ons contact op te nemen per e-mail:
    baeske.jacueline01@gmail.com, voor meer informatie


    Hartelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo,

          Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, auto
    lening, student lening, schuld consolidatie lening, ongedekte lening, risicokapitaal
    hoofdstad etc ... of was u een lening geweigerd door een bank of een financiële
    instelling voor een of meer reasons.You zijn op de juiste plaats voor
    uw lening oplossingen! Ik ben een particuliere geldschieter, ik verlenen van leningen aan
    bedrijven en particulieren op een lage en betaalbare rente van
    3% .Interest. Neem contact met ons op via email: info.fastloanservice@gmail.com

    Lening aanvraagformulier.

    Uw volledige naam:
    adres:
    land:
    Staat:
    Leenbedrag:
    seks:
    Lening Duur:
    Telefoonnummer:
    Fax:
    Maandelijks Inkomen:
    Specifieke datum waarop u de lening nodig:

    OPMERKING: Deze zijn nodig voordat we kunnen doorgaan met
    de transactie van de lening goed.

    Regards

    FAST LENING SERVICE

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HOE ik mijn lening van HERMAN Cein LENING FINANCE (CEINLOANFINANCE@YAHOO.COM)

      Hallo allemaal, Mijn naam is Morgan Steev wit, ik ben van de New Jersey, Verenigde State, ben hier om te getuigen van hoe ik heb mijn lening van de heer Herman Cein {ceinloanfinance@yahoo.com} nadat ik toegepast twee keer uit verschillende leningsgeldschieters die beweerde dat kredietverstrekkers hier op dit forum, ik dacht dat hun leningen waar echte en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening tot een vriend van mij introduceren me aan de heer Herman Cein de CEO van Herman Cein lening Financiën die beloofde om me te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hij beloofd, zonder enige vorm van vertraging, ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Herman Cein, die echt hielp me met mijn lening en mijn leven veranderd voor het beter. Ik weet niet of u behoefte heeft aan een dringende lening ook, dus voel je vrij om de heer Herman Cein contact op zijn e-mailadres: {Ceinloanfinance@yahoo.com}or call (201) 720-8275 voor hulp.

      Verwijderen
  37. Hello! Bent u dringend lening aan uw financiële behoeften op te lossen, of te behandelen
    sommige financiële uitdagingen? Of bent u er op zoek naar een goed vertrouwelijke lening bedrijf om lening te krijgen? Hier aangekomen u op de gewenste deur stap. we zijn betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch, zonder credit check en zijn 100% gegarandeerde leningen uit het buitenland gedurende de hele periode hier. We hebben ook uit te geven leningen in euro, pond en de dollar wisselkoers van alle leningen is 2% indien u geïnteresseerd bent weer terug naar ons via zijn: sydneyworldloans @ gmailcom en je Wil nooit teleurgesteld worden Dankzij de heer Sydney Marcus.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Allemaal,

    Ik ben mevrouw Marian Ik heb een goed nieuws te delen met je alles over een goede en legitieme lening kredietverstrekker, waar is heb mijn lening van na opgelicht door verschillende lening kredietverstrekkers hier vond ik Perry White Loan Company die gaf me een lening van 250.000,00 Euro ik zal adviseren u moet contact met hem vandaag om een lening te krijgen, want hij is vriendelijk en God vrezen
    Hier is zijn e-mailadres waar u kunt contact met hem
    Perrywhitefirms@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo, Dit is voor het grote publiek dat Mr Larry Perez, een onderhandse lening geldschieter heeft het openen van een financiële kans voor iedereen die behoefte hebben aan financiële hulp te informeren. We geven lening tegen 2% rente aan particulieren, bedrijven en bedrijven in het kader van een duidelijke en begrijpelijke termen en conditie. contact met ons vandaag nog per e-mail naar: (businessfinances@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo iedereen, ik ben Kathie Roper door naam, schrijf dit getuigenis omdat ben echt dankbaar voor wat Mason Diego deed voor mij en mijn familie, toen ik dacht er dat was geen hoop hij kwam en mijn familie weer levend voelen door ons leningen lening tegen een zeer lage rentevoet van 2%. En zijn mij geweest grondig voor een lening te regelen mijn schulden voor de afgelopen drie maanden alle ik ontmoette opgelicht en nam mijn geld totdat ik heb eindelijk een God ontmoet verzonden geldschieter. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds legitieme lening kredietverstrekkers op het internet maar tot mijn grootste verbazing kreeg ik mijn lening zonder veel tijd te verspillen, dus als je er op zoek naar een lening van elk bedrag dat ik u om e-mail heer Diego via e-mail adviseren zou: {diegoloancompany@yahoo.com} en vrij zijn van internet oplichting. Bedankt... Kathie Roper uit Californië, USA.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo, ik ben mevrouw Merit Hope, een onderhandse lening geldschieter die leven geeft tijd mogelijkheid leningen. Heeft u een lening nodig hebt dringend te betalen uit uw schulden of u een lening om uw bedrijf te verbeteren nodig? Jullie zijn door banken en andere financiële instellingen verworpen? Heeft u een consolidatie lening of hypotheek nodig? op zoek naar meer, want we zijn hier om al uw financiële problemen een ding van het verleden te maken. We fondsen lenen aan particulieren die behoefte hebben aan financiële steun, dat een slecht krediet hebben of behoefte aan geld om rekeningen te betalen, te investeren voor het bedrijfsleven tegen een tarief van 2%. Ik wil dit medium gebruiken om u te informeren dat we een betrouwbare en begunstigde bijstand en bereid zijn om een lening te bieden zal zijn. Dus contact met ons op via e-mail op: (merithope6@gmail.ccom)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo allemaal,

    Solliciteer voor een snelle en handige lening af te betalen uw facturen en voor het opstarten van een nieuw bedrijf en uw project tegen een rente van 4% contact met ons op; (carlosellisonFinance@outlook.com) Deze dienst is te verlenen aan zowel particulieren, bedrijven, zakelijke mannen en vrouwen. De lening beschikbare bedrag varieert van een bedrag van uw keuze.

    Thanks.
    De heer Carlos Ellison.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Aandacht,
    Solliciteer voor een snelle en handige lening af te betalen rekeningen, Xmas lening, hypotheek lening, consolidatie lening en om een ​​nieuw bedrijf te starten of opnieuw de financiering van uw projecten op goedkoopste rente van 3%. Heeft contact met ons op via: Henryclark003@gmail.com met een lening bedrag dat nodig is.
    Wij zijn gecertificeerd, geregistreerd en legitieme geldschieter.
    U kunt contact met ons vandaag als u geïnteresseerd bent in het verkrijgen van deze lening zijn, neem dan contact met ons op voor meer informatie over de lening proces, proces, zoals de lening voorwaarden en hoe de lening zal worden overgedragen aan u. We hebben uw dringende reactie als je geïnteresseerd bent.

    Eerste informatie nodig van u:

    Volledige Namen: ............
    Land: ............ ...
    Staat / Provincie: ...............
    Telefoon Nummer: ............
    Duur: ............
    Bedrag nodig als lening: ......... ..
    Huis Adres / Office: ..........
    Beroep: ............
    Maandelijks Inkomen: ..........
    Burgerlijke staat: ......... ..
    Leeftijd / Geslacht: ............ ..
    Lening Doel: ............ ..
    Hebt u een aanvraag voor een lening voor? (Ja of nee): ...

    OPMERKING: Alle antwoorden moeten worden doorgestuurd:
    HENRYCLARK003@GMAIL.COM
    voor snelle
    processing.
    Dankjewel.

    C.E.O / Henry Clark.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Goedendag,
      Bent u een man of een vrouw die u zijn op zoek naar een lening? Om uit te breiden
    uw bedrijf of het opzetten van een eigen bedrijf of te betalen uit uw schuld
    of huis huren als dat zo is dan zijn wij uw antwoord, Wij bieden lening van een
    heel weinig intrest van 2%,

    klant moet zijn, zoals:

    * Persoonlijke Lening
    * Business Loan
    * Private lening

    CONTRACT EMAIL: SARAHBENSON105@OUTLOOK.COM

    En Meer .....

    onmiddellijk na het vullen van de lening aanvraagformulier kunt u
    onmiddellijk terug te keren naar ons volgende gegevens:

    LENING AANVRAAG

    Naam: ______________________________________
    Leningen Nodig: ________________________
    Lening Duur: ______________________________
    Burgerlijke staat: ______________________________
    Land: ____________________________________
    Staat: _______________________________________
    Leeftijd: ________________________________________
    Telefoonnummer: ________________________________
    SEX: _________________________________________
    maandelijks inkomen: ______________________________
    Beroep: __________________________________
    Doel van de lening: _____________________________
    Religie: _____________________________________

    Neem contact met ons terug via ons bedrijf mail: sarahbenson105@outlook.com

    Groeten.
    Mrs.Sarah Benson

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo allemaal,

    Solliciteer voor een snelle en handige lening af te betalen uw facturen en voor het opstarten van een nieuw bedrijf en uw project tegen een rente van 2% contact met ons op; (businessfinances@hotmail.com) Deze dienst is te verlenen aan zowel particulieren, bedrijven, zakelijke mannen en vrouwen. De lening beschikbare bedrag varieert van een bedrag van uw keuze.

    Thanks.
    Larry Perez.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HOE ik mijn lening van HERMAN Cein LENING FINANCE (CEINLOANFINANCE@YAHOO.COM)

      Hallo allemaal, Mijn naam is Morgan Steev wit, ik ben van de New Jersey, Verenigde State, ben hier om te getuigen van hoe ik heb mijn lening van de heer Herman Cein {ceinloanfinance@yahoo.com} nadat ik toegepast twee keer uit verschillende leningsgeldschieters die beweerde dat kredietverstrekkers hier op dit forum, ik dacht dat hun leningen waar echte en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening tot een vriend van mij introduceren me aan de heer Herman Cein de CEO van Herman Cein lening Financiën die beloofde om me te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hij beloofd, zonder enige vorm van vertraging, ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Herman Cein, die echt hielp me met mijn lening en mijn leven veranderd voor het beter. Ik weet niet of u behoefte heeft aan een dringende lening ook, dus voel je vrij om de heer Herman Cein contact op zijn e-mailadres: {Ceinloanfinance@yahoo.com}or call (201) 720-8275 voor hulp.

      Verwijderen
  46. Lening AANBOD VAN TOEPASSING NOW
    Goede dag, ik ben VICKY BENY met naam en ik woon in de VS, zal ik graag over de goedheid van God te spreken in mijn leven na zoveel maanden van het proberen om een ​​lening te krijgen op het internet en werd opgelicht, dus ik werd wanhopig in het krijgen van een lening van een legit geldschieter online dan zag ik een reactie van een vriend genaamd JAMES en hij sprak over deze legit lening bedrijf waar hij zijn lening snel en gemakkelijk zonder stress, zodat hij me voorgesteld aan een man genaamd Mr FRANKLIN die bestuurt firma onder de naam FRANKLIN Loan Funds, dus ik een aanvraag voor een lening bedrag van ($ 89,000.00USD) met een lage rente van 2%, zodat de lening werd goedgekeurd en gestort op mijn bankrekening, dat was hoe ik was in staat om mijn lening te krijgen om te blijven mijn gebroken bedrijf draaiende en ook om af te betalen mijn rekeningen, dus ik ben adviseren iedereen van jullie die geïnteresseerd is in het verkrijgen van een lening snel en makkelijk te vriendelijk contact met hen via e-mail: {franklinloans37@gmail.com} om elke vorm van de lening krijgt u vandaag nodig , dankzij als u de grootste getuigenis van mijn leven te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Allemaal,

    Ik ben mevrouw Susan hongeren, Ik schrijf deze brief omdat ik erg dankbaar voor wat mevrouw Clara Morgan deed voor mij en mijn familie, toen ik dacht dat er geen hoop was ze kwam en mijn familie te heten weer tot leven door vooraanstaande ons lening van lage rente tarief van 3% ik had nooit gedacht dat er nog steeds echte lening kredietverstrekkers in het internet, maar om mijn grootste verrassing kreeg ik mijn lening zonder tijd te verspillen veel tijd, dus als je daar op zoek naar een lening voor elke financiële redenen helemaal dan zal ik adviezen die u naar e-mail mevrouw Clara Morgan bij VIA: {clara_morgan@outlook.com} voor meer informatie over deze transactie

    IK WENS JE HET BESTE

    Vriendelijke Groeten
    Mevrouw Susan famish

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wij verlenen hard geld lening

    Wij verlenen hard geld leningen en alle andere soorten van leningen, met een rente variërend van 3% - 5%. Wij verlenen leningen Nation Wide, variërend van 1.000,00 tot 100 miljoen USD / POND / EURO. Wij financieren 100% en met een LTV van 75% -85% op eigendomsverwerving.

    Wij bieden de volgende soorten Hard Geld Lenen:

    Hard Geld lening; Lijn van het krediet,
    Commerciële Hard Geld Lenen
    Persoonlijke Hard Geld Lenen
    Zakelijk Hard Geld Lenen
    Investeringen Hard Geld Lenen
    Ontwikkeling Hard Geld Lenen
    Acquisitie-Leningen Equipment Leasing
    Start-up Leningen Commercieel Vastgoed Leningen
    Inventaris Leningen Ongedekte Lenen
    bouwleningen
    Debiteuren Leningen Lines of Credit
    Factoring Warehouse Financiering
    machines Leningen
    Werkkapitaalleningen Flooring Lines
    Agricultural Loans, International Loans
    Purchase Order Financiering: vrijwel elk type bedrijf lening
    E.T.C ...

    Indien u interesse hebt contact met ons opnemen via e-mail; fredlenders01@gmail.com

    Regards
    De heer Fred Finnen

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Goedendag,
       Mijn naam is Anita Martina. Ik woon in Madrid SPANJE en ik ben een gelukkig
    vrouw vandaag? en ik vertelde mijn zelf dat elke geldschieter die mijn gezin te redden van onze arme situatie, zal ik een persoon die op zoek is naar lening aan hem verwijzen, gaf hij geluk aan mij en mijn familie, ik was in de behoefte van een lening van 25,000.euros om mijn leven overal zoals ik ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen ontmoette ik de God vrezende man lening geldschieter die me helpen met een lening van 25,000.euros hij is een God vrezen man, als je in nood van de lening en u zult beginnen betaalt de lening terug contact met hem hem te vertellen dat is Anita Martina dat u verwijzen naar hem. Neem contact op met de heer Patrick Ernesto via e-mail; (tescobankloan1891@gmail.com) Moge God zegene de heer Patrick Ernesto voor het brengen van geluk aan mijn leven en mijn gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Beste Mensen,

    Vandaag is de beste dag van mijn leven, ik heb eindelijk de redder van mijn leven gevonden en het licht van de helderheid zullen nu schijnen op mijn familie weer vanwege wat de geldschieter mevrouw Alice Moore heeft gedaan voor mij. Het is nog steeds een zeer grote verrassing voor mij dat het geleende bedrag van € 33.000 die ik toegepast vanaf Alice Moore financiële investering gisteren ging mijn rekening vandaag. Ik kreeg een bericht van mijn bank vanmiddag dat het geld op mijn rekening is getreden, ik snel rende naar mijn bank te bevestigen en het succes werd bevestigd dat het bedrag binnen is. Ik ben nu een vrije vrouw en een gelukkige moeder van drie meisjes, zal ik nu in staat zijn om te betalen voor schoolgeld van mijn kinderen, ons huis huren en ziekenhuisrekeningen te betalen en te vieren deze kerst in luxe zoals nooit tevoren.

    Dit is echt een geweldige getuigenis van mijn leven, heb ik echte echte uitleendienst in dit bedrijf Alice Moore financiële investering. Dit geldschieter is volledig legit en zal u vriendelijk en vriendelijk als u een verzoek te behandelen. Zo bevestigt wat ik heb gehoord over deze geldschieter om waar van wat ze voor mij gedaan heeft door mij gegeven de lening een bedrag van € 33.000 te zijn, adviseer ik elke persoon in een lening nodig om nu contact met Alice Moore op dit e-mailadres. alicemoorefinancialupgrade@live.com

    Groet

    Hoogachtend
    K.De. Klokgieter

    BeantwoordenVerwijderen
  51. HOE ik mijn lening van HERMAN Cein LENING FINANCE (CEINLOANFINANCE@YAHOO.COM)

    Hallo allemaal, Mijn naam is Morgan Steev wit, ik ben van de New Jersey, Verenigde State, ben hier om te getuigen van hoe ik heb mijn lening van de heer Herman Cein {ceinloanfinance@yahoo.com} nadat ik toegepast twee keer uit verschillende leningsgeldschieters die beweerde dat kredietverstrekkers hier op dit forum, ik dacht dat hun leningen waar echte en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening tot een vriend van mij introduceren me aan de heer Herman Cein de CEO van Herman Cein lening Financiën die beloofde om me te helpen met een lening van mijn verlangen en hij echt deed wat hij beloofd, zonder enige vorm van vertraging, ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette de heer Herman Cein, die echt hielp me met mijn lening en mijn leven veranderd voor het beter. Ik weet niet of u behoefte heeft aan een dringende lening ook, dus voel je vrij om de heer Herman Cein contact op zijn e-mailadres: {Ceinloanfinance@yahoo.com}or call (201) 720-8275 voor hulp.

    BeantwoordenVerwijderen